dijous, 27 de març del 2008

QUE LLEVO MATERIA...

M'agradaria fer una reflexió sobre les drogues i el jovent de la societat actual ( això ha quedat com si jo fos un vellet...) ja que trobo incomprensible la forma amb que la gent tracta les drogues de tot tipus...

M'explicaré: En la societat que estem ara, trobar una quantitat de cocaïna, de haxix o de qualsevol altra substància estupefaent resulta relativament fàcil si tenim en compte que tractem substàncies prohibides i greument sancionades...

Però bé, el que realment em captiva i em preocupa és la manera que la juventut s'hi aproxima, sigui amb l'alcohol, sigui amb la marihuana etc.
És sorprenent veure com, substàncies tan perilloses i que han tingut tanta ressonància ( sigui en xerrades, en anuncis televisius, diapositives...) són tan habituals en les mans d'un ingenu adolescent, el qual decideix passar olímpicament de tot el que això li afectarà en un futur i en el present, en el seu rendiment escolar i en la vida emocional.(per no parlar del tabac, que, personalment, només una minoria de la meva colla resulten ser no fumadors.)

Jo, davant aquest panorama em pregunto: quin serà el futur del meu fill? Com ho portaré tot això per tal de prevenir-lo? I és que, com que els nostres pares, tal vegada no ho tenien tan a l'abast, potser no hi pateixen tan, però si nosaltres ho hem viscut tan estretament...

Potser que sigui una mica massa precoç, parlar del meu fill, però m'agradaria que fessiu una reflexió (consumidors i no consumidors, tots i esteu convidats) i que em fessiu arribar la vostra opinió.

Gràcies.

4 comentaris:

rinki ha dit...

Molt precoç e Plans axo de ser pare... la veritat és que no se't imagino jejej.
Pel que fa a fumadors, que és veritat que la majoria de la colla fumen, doncs que no sabria massa que dir-hi, ja que estant avisats i saben les conseqüencies sembla impossible que molts si enganxin, però mira...

pepe ha dit...

mira albert jo sempre e dit el mateix: que estic totalment en contra de les drogues tant si es tabac com maria com coca i si, com alcol. Tots sabem els seus efectes i es per això que jo no vull tontejar amb elles .
Tot i així no sere jo qui estigui darrere dels meus amics avisantlos dels perills que corren crec que amb 16 anys (iamb 15 i 14 tamb) la gent ja hauria de ser lo suficient madura per saber que han de fer i que no, ara si algu sensat i madur decideix continuar pel cami de les drogues i naccepta les consecuencies alla ell , es el seu problema

F. Bertran ha dit...

que soy el elmo!
jajaja
què bo el titol!
aixi! escrits així! planteja't d'escriure a l'actual! està bé, i almenys, aquest escrit és entendible! jajaja
continua així!

ferran

xavi ha dit...

No tomes drogas, dejalas para los demas... que somos muchos y hay poca.... s coña, sigue siendo asi de empollon, como dicen que eres,, algun dia seras importante!

by Benja (colega Xavi Uni)