dimarts, 25 de març del 2008

INICI D'UNA NOVA AVENTURA

Bé, a causa de la meva falta de temps durant aquests dies, em trobo fent els deures i, per tant, estic obligat a ser més breu del que desitjo realment.

He començat aquesta nova "manera" d'expressar-me, no per substituir les altres formes d'expressar-me, ja que em convertiria en un ésser poc social, sinó per acostumar-me i , d'aquesta manera posar el meu primer peu en les noves tecnologies que tant em repugnen perquè no hi acabo de tenir la mà trencada en tots aquests assumptes.

Bé, espero freqüentar el meu blog, que de ben segur serà criticat (en el bon sentit i en el mal sentit també :·) ) entre la meva colla d'amics ... o no...!!

Finalitzo el meu gran inici amb una frase que l'he trobat escaient per tots aquells set-ciències que es creuen ser un pou del saber absolut.

Lo que sabemos es una gota de agua; lo que ignoramos es el océano.

Isaac Newton

8 comentaris:

xavi ha dit...

Molt bé pet xic! ja tens el teu blog. Ets mooolt gran tiuu!
De fet jo encara no tinc el meu i sóc més gran..., ja va essent hora sisi, però weno tot vindrà...jeje
Ara només toca fer un bon ús ètic i racional de les noves tecnologies (ha quedat bé això eh) I només t'he d'alertar que no t facis gaires enemics/gues perquè a vegades... jeje
Ingadew germanet!

rinki ha dit...

Que amu e plans amb aquest gran bloc jeje. Bé, la frase final deu anar per un que ja sabem no? perquè tu ja sas que pots fer el que vulguis xD! Vinga no la liis gaire!!!

F. Bertran ha dit...

Plans!!
molt bé que t'hagis fet un blog. Recordes que ja t'ho deiem?
fas cas massa tard!
et donc la benvinguda a aquest món, com a cristià (tipo saña), i que puguis treure-li suc a l'assuntu!
ja t'ensenyarem truquills per millorar aquest adefecio de blog! (es broma, pero els trucs te'ls ensenyarem!)

Cordialment, sense cap mena de vilipendi, November Rain

ferran

Albert Corominas ha dit...

uuuoo plans! jaja aki amb el seu blog. jo em vaig fer fotolog pero el vaig acabar abandonant, jaja aveure si tu aixo ho vas mantenin que seguu que per qui i pasara molta gent!
mersii per deixarme la llibreta dangles ara em cupiare tots els chapters jajaj vingaa ens veiem demaa!saluut!

núria ha dit...

Albert, espero que l'inici d'una nova aventura et porti per camins plens de noves experiències. Espero que actualitzis ben sovint i no et deixis endur per la mandra...així et podre anar comentan!!
un petó!

Naouel ha dit...

Plans.......està molt ben fet aquest blog,vols dir que l'has fet tu solet? tot hi aixi desitjo i esperu que tingui molt exit entre la penya de l'esperdenya,i encara que jo no i entengui una merda de blogs, fotologs etc, estic segura que no sera l'últim comentari que t'hi deixere.
Vinga mongi( és broma.....jejeje) ens veiem demà, o demà passat, o l'altre... vaja quan tinguem classe.
Petons.Dews...

seila malo lopez ha dit...

Albert, carai......està molt ben escrit......això....per cert...sóc la Seila, la bibliotecària,:)
M'ha agradat veure com t'expresses en aquest bloc.
si vols contestar.me ho hauràs de fer per e-mail, perquè jo no tinc blogs......

salut!

seila malo lopez ha dit...

upps...m'he deixat el email, oi, no crec que el tinguis.
oracledelsud@hotmail.com